مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز گفت: طرح ملی «مبین» با سرفصل‌هایی مانند نماز شناسی، اهمیت جایگاه، اسرار و آثار نماز برای مدیران و معلمان مدارس راهنمایی و دبیرستان تا کنون در هشت استان اجرا شده است.

اجرای طرح ملی «مبین» برای مدیران و معلمان مدارس راهنمایی و دبیرستان

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اجرای طرح ملی «مبین» برای مدیران و معلمان مدارس راهنمایی و دبیرستان خبر داد و گفت: مرکز تخصصی نماز این طرح را برای آشنایی بیشتر معلمان و مدیران مدارس با شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز برگزار می‌کند تا معلمان و مدیران با یادگیری این شیوه‌ها و نهادینه کردن نماز در مدرسه بتوانند مقدمه‌ای برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شیوه های دعوت به نماز بر اساس مقاطع مختلف سنی تدریس می‌شود، اظهار داشت: سرفصل‌هایی همچون راه‌های تکمیل نماز نیز در این طرح به معلمان و دبیران آموزش داده می‌شود که خود این کمک زیادی می‌کند به کسی که می‌خواهد دعوت کننده به نماز باشد تا نماز خودش هم رشد کند و اهمیت نماز را بیش از پیش درک کند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره سرفصل‌های دیگر مثل نماز شناسی، اهمیت جایگاه، اسرار و آثار نماز عنوان کرد: از دیگر موضوعات آموزشی، نحوه برقراری ارتباط بین مسجد و مدرسه و خانه است تا معلمان بتوانند این ارتباط را بین سه جایگاه برقرار کنند.

وی یادآور شد: این طرح تا کنون در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، تهران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و سیستان و بلوچستان برگزار شده است و در هفته‌های آینده برای سایر استان‌ها هم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.