کرمان - در ایام الله دهه مبارک دهه فجر دو واحد از خانوارهای دو معلولی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیون ریال و مهدکودک شب بو با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون ریال تحویل داده شد.

دو واحد مسکونی در شهرستان ارزوئیه تحویل خانواده دو معلولی شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ارزوئیه، دو واحد از مسکن معلولین و یک مهدکودک در ایام الله دهه فجر در این شهرستان بهره برداری شد.

زهرا کلانتری راد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارزوئیه در مراسم افتتاح مسکن معلولین گفت: از ۱۸ مسکن در حال ساخت این شهرستان ۴ واحد در حال حاضر قابل بهره برداری می باشد که دو واحد از مسکن  متعلق به خانوارهای دو معلولی می باشدکه امروز تحویل دو خانواده دومعلولی شد.

وی افزود: علاوه بر تسهیلات و اعتبارات اختصاص شده در این بین امتیازات آب و برق و پروانه ساختمان نیز رایگان ارائه شده است.

رئیس بهزیستی ارزوئیه در مراسم افتتاح مهدکودک شب  با بیان اینکه  در  سالجاری ۵ مهد کودک در روستاهای(دولت آباد-سلطان آباد-دهسرد-قادرآبادوگچین صوغان) راه اندازی است اظهار داشت : در این مهد کودک ها ه ۳۱۷ کودک از خدمات آموزشی - مراقبتی برخودار شده اند  و تاکنون مبلغ ۵۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۹۹۷ ریال ازبابت توزیع غذای گرم و مبلغ ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال از بابت شهریه سه دهک کودکان بی بضاعت به مهد های کودک پرداخت شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.