رشتخوار -در یازدهمین جلسه شورای اداری رشتخوار که با حضور جمعی از مسؤولان، معتمدین، اعضای شورای شهرستان، بخش و شهر برگزار شد علیرضا خدا بخشی به عنوان معاون جدید فرماندار رشتخوار معارفه شد.

معاون جدید فرماندار ی رشتخوار معارفه شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار رشتخوار در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:از دغدغه های مسئولان ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان است که با فراهم شدن اشتغال بسیاری از ناهنجاریهای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را رفع می کند.

خالقداد عرب  با اشاره به تولید سه هزار تنی پسته در سال گذشته در شهرستان رشتخوار از نبود صنایع تبدیلی و فرآوری انتقاد کرد و گفت:چرا پسته معروف جنگل رشتخوار در کارتن های فیض آباد در بازار به فروش برسد.

وی تا کید کرد بخش جنگل متهم به پیشرفت و توسعه است  گفت: باید ش هرک صنعتی این بخش فعال شده و خودمان اقدام به فرآوری تولیدات کشاورزی و باغی شهرستان نماییم.

عرب با ذکر این که دغدغه ما در شهرستان رشتخوار رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است خاطر نشان کرد:باید در شهرستان رشتخوار به تولید ثروت بپردازیم تا زمینه اشتغال فراهم شود.

فرماندار رشتخوار گفت:تلاش دولت تدبیر و امید توسعه و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است و مسوولان شهرستان نیز باید در راستای سیاست های دولت در جهت آسان سازی و رفع چالشها و برداشتن موانع برای توسعه و پیشرفت صنایع تلاش نمایند.

فرماندار رشتخوار همچنین از راه اندازی تعاونی محمد آباد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت:مجتمع فولاد  امید نور هم با واگذاری ۴۵ هکتار از اراضی ملی تا شهریور ۹۶  راه اندازی می شود و زمینه اشتغال هزاران  نفر را رقم خواهد زد.

وی از کلنگ زنی  احداث سیلو گندم با اعتبار ۷ میلیارد تومان و گاز دار کردن ۱۱ روستا ی غرب رشتخوار با ۱۵ هزار نفر تحت پوشش و ۱۲  ملیارد تومان اعتبار با حضور مسئولان خبر داد.

عرب در ادامه سخنانش  همچنین قبول مسئولیت را در نظام جمهوری اسلامی خون دل خوردن دانست و گفت: بر اساس بخشنامه وزارت کشور تمامی مسئولان سیاسی باید در محل مسئولیتشان بیتوته کنند.

وی علت رفتن بخشدار جنگل و معاون قبلی فرمانداری از رشتخوار را بیتوته نکردن خانواده  آنان  در شهرستان ذکر کرد و گفت: مدیران پروازی باید در محل خدمتشان ساکن شوند.

امام جمعه شهرستان رشتخوار هم در آیین معارفه معاونت فرمانداری رشتخوار با تاکید بر گرامیداشت یوم الله ها در نظام جمهوری اسلامی  گفت: خدمات انقلاب اسلامی  بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی در روستاهای محروم خدمات انقلاب برای مردم فراهم شده است.

حجت ا لاسلام مهدی بهره مند گفت:مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ولایت پذیری خود به رخ جهانیان نشان می دهند و با حضورشان توطئه های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد

وی از مسئولان شهرستان هم در این جلسه خواست برای اشتغال و رفع بیکاری جوانان تلاش مضاعف نمایند

امام جمعه با ذکر این که  پست ها امانت الهی هستند گفت: باید به نحو شایسته ای از مسئولیت خود در خدمت به مردم بکوشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.