«کونگ‌فو یوگا» محصول جدید مشترک چین و هندوستان با بازی و کارگردانی جکی‌چان با انتقادهای منفی از سوی هندی‌ها مواجه شد.

بازخورد منفی هندی‌ها به فیلم جدید جکی چان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، فیلم جدید جکی‌چان علی‌رغم موفقیت در باکس‌آفیس چین از سوی هندی‌ها با انتقادهای زیادی بویژه در مورد کلیشه‌ای بودن این فیلم مواجه شد.

«کونگ‌فو یوگا» محصول جدید مشترک چین و هندوستان با بازی و کارگردانی جکی‌چان با انتقاد‌های منفی از سوی هندی‌ها مواجه شد.

هنوز باکس‌آفیس فروش فیلم «کونگ‌فو یوگا» به صورت رسمی در هند گزارش نشده اما برخی گزارش‌های محلی هند حاکی از آن است که این فیلم در اکران روز اول با استقبال مواجه نشده و با فروش 588 هزار دلاری حدود 25 تا 30 درصد انتظار مطلوب را برآورده کرده است.

این درحالیست که همین اکران در کشور چین با 38 میلیون و 500 هزار دلار فروش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

زمانی که در سال 2014 دو کمپانی غول آسیایی چین و هند قرارداد همکاری برای ساخت این فیلم را امضاء کردند پیش‌بینی می‌شد که «کونگ‌فو یوگا» با پیوند حساسیت‌های سینماتیک دو کشور به موفقیت چشمگیری برشد. علاوه بر آن انتظارات زمانی بالاتر رفت که خود جکی جان به جای استنلی تانگ کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت.

منتقدان هندی اما تحت تاثیر این پیش‌بینی‌ها قرار نگرفتند. روزنامه «هندوستان تایمز» در تیتر خود این فیلم را یک «لباس پاره پوره» خطاب کرد و تانگ که فیلمنامه‌نویسی آن را انجام داده بود را یک کلیشه‌نویس بزرگ خواند.

دیگر مطبوعات هند نیز به نقد و حتی تمسخر این فیلم پرداختند. یکی از این نشریات صحنه‌های حرکات موزون این فیلم را «هزیان سینماتیک» خوانده بود که بسیاری از تماشاچیان با خنده‌های بلند این فیلم را بسیار سطح پایین قلمداد کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.