مشهد- دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان رضوی با اعلام راه یافتگان به مرحله کشوری، به کار خود خاتمه داد.

راه یافتگان به مرحله کشوری تئاتربسیج معرفی شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دبیر این جشنواره گفت: از این استان نمایش‌های «یک تکه از ماه» به کارگردانی کریم جشنی و «آخرین شیفت شب» با کارگردانی عبدالحکیم مشورتی، به مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج را یافتند.

رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان خراسان افزود: دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

علی روحی اعلام کرد: بهترین کارگردان، کریم جشنی برای نمایش یک تکه از ماه و بهترین نویسنده، رضا صابری برای نگارش نمایشنامه یک تکه از ماه و نیز بهترین بازیگر مرد، احسان ابراهیمی برای نمایش عشرتکده اجنه و پرستش سلطانی نیز به عنوان بهترین بازیگر زن در نمایش یک تکه از ماه برگزیده شدند.

وی تصریح کرد:در بخش نمایش خیابانی نیز نمایش‌های «مشهد- شلمچه» و «خانی دیگر» و در بخش نمایشنامه خوانی نیز مرتضی ابراهیمی برای خوانش نمایشنامه «آی زن‌ها همیشه منتظرند»، برگزیده شدند.

 وی خاطر نشان کرد: در بخش اکت خوان نیز مبین عطاری برای خوانش نمایشنامه «فریاد در گاشارپوروم» و احسان روحی برای خوانش نمایشنامه «فراموشی» انتخاب شدند.

 علی روحی اذعان داشت: بهترین بازیگر زن تکتم اخجوانی برای خوانش نمایشنامه فریاد در گاشارپوروم و بهترین بازیگر مرد نیز احسان روحی برای خوانش نمایشنامه فراموشی و بهترین نویسنده و کارگردان عباس جانفدا برای نمایشنامه فریاد در گاشارپوروم در بخش خوانش نمایشنامه برگزیده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.