عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست می‌کنم برای کسبه پلاسکو هرچه زودتر تصمیم قاطعی گرفته شود و تا جایی که میسر است امکان فروش اجناس باقیمانده این کسبه در فروشگاه شهروند فراهم شود.

تصمیم گیری برای کسبه پلاسکو/کمک به خانواده شهدای آتش نشان

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد حقانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به حادثه پلاسکو گفت:  بی‌تردید حادثه پلاسکو برای همیشه در تاریخ ثبت می شود.

وی افزود: درخواست می‌کنم برای کسبه پلاسکو هرچه زودتر تصمیم قاطعی گرفته شود و تا جایی که میسر است امکان فروش اجناس باقیمانده این کسبه در فروشگاه شهروند فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون سلامت پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی را برای خانواده شهدای آتش‌نشان ارائه کرده است؛ گفت: در صورت موافقت اعضای شورا در بودجه به تصویب می‌رسد.

حقانی بیان کرد: بی‌تردید این موضوع می‌تواند برای خانواده‌ای که در حاشیه شهر تهران در یک خانه ۳۰ متری زندگی می‌کنند، کمک موثری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگر سخنانش در مورد قطع درختان در تهران گفت: این بار قطع درختان در باغی واقع در خیابان فرشته و متعلق به بنیاد مستضعفان است.

به گفته حقانی، این باغ که در منطقه یک واقع شده است؛ شبانه و با بیل‌های مکانیکی درختانش قطع می‌شود و تمام روزنامه‌ها نیز تصاویر قطع درختان را منتشر کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرده که صدور پروانه برای ساخت و ساز در این باغ نباید انجام شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که پروانه ساخت و ساز در این باغ یک بار در سال ۹۲ صادر شده و از سال ۹۲ تا سال ۹۵ به رغم اعلام سازمان بوستان‌ها بار دیگر تمدید شده است. البته در خود پروانه نیز مغایرت‌هایی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.