مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از اجرای سرود ۲۲ هزار دانش‌آموز در یوم الله ۲۲ بهمن در تهران خبر داد.

اجرای سرود انقلاب توسط ۲۲ هزار دانش‌آموز در یوم الله ۲۲ بهمن در تهران

به گزارش «قدس آنلاین»،  مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: کمک رسانی به مردم در روز راهپیمایی، نصب چادرهای امداد در مسیر راهپیمایی و کمک به سالمندان از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی افزود: در بیش از ۷۵۰ شهر، سرود ۱۳۵۷ نفری توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود و در تهران نیز ۲۲ هزار نفر از دانش‌آموزان به اجرای سرود خواهند پرداخت.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد: آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی را در مدارس اجرا می‌کند؛ ضمن اینکه امسال  جشنواره «نامه به یک شهید» طی تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در این جشنواره، تمام دانش‌آموزان تا ۲۲ بهمن می‌توانند شرکت کنند و در ۲۲ اسفند که روز «بزرگداشت شهدا» است، اسامی دانش‌آموزان برتر اعلام خواهد شد.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل «اخلاق و سبک زندگی شهدا»، «انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور»، «انتظار شهدا از دانش‌آموزان و، «وظایف دانش‌آموزان در قبال خانواده شهدا» است؛ ضمن اینکه دانش‌آموزان می‌توانند هر موضوع دیگری که در قالب دلنوشته دوست دارند با شهدا در میان بگذارند، بنویسند.

به گزارش فارس، ثبت نام و شرکت در جشنواره صرفاً به صورت اینترنتی از طریق لینک مندرج در سایتwww.isaar.ir انجام  می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.