شهرکرد-ساختمان چند منظوره ستاد بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور ایرج حسینی صدرآبادی قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.

ساختمان چند منظوره مدیریت ستاد بحران استان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح این ساختمان گفت: این ساختمان در زیربنایی با ۱۲۶۰ متر مربع و در مدت۷ماه تکمیل گردید.

ستار فرهادی سرتنگی هدف از ساخت این ساختمان را گسترش زیر ساخت ها بر شمرد و گفت: کاربری های این ساختمان در مواقع حوادث و بحران شامل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اضطراری و امدادی به ساکنین محل، استقرار تیم های معین استانی، دپوی اقلام کمک رسانی ارسالی جهت توزیع مناسب و فرماندهی حوادث در قالب شبکه مدیریت بحران می باشد.

فرهادی سرتنگی در خصوص کاربری این ساختمان در زمان های عادی گفت: انجام فعالیت های ورزشی با هدف آمادگی نیروهای امدادی، ذخیره سازی اقلام امدادی و کالاهای ویژه، استقرار گروه های امدادی آتش نشان، هلال احمر و اورژانس و آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران به شهروندان از جمله کاربری های این ساختمان می باشد.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان افزود: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال شامل قسمت های اداری، امدادی، آموزشی و ورزشی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.