یکی از سناتورهای استرالیا در اقدامی از پادری «دونالد ترامپ» که بر روی آن نوشته شده بود «استرالیا، پادری سیاست‌های آمریکا نیست که از آنها پیروی کند»، رونمایی کرد.

سناتور استرالیایی در اقدامی اعتراضی از «پادری ترامپ» رونمایی کرد+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «نیک زنوفون» از ایالت «استرالیا جنوبی» در یک سخنرانی جنجالی از مردم استرالیا خواست تا در اعتراض به سیاست‌های بحث‌برانگیز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، بر روی پاهای خود بایستند و مستقل باشند.

زنوفون در اولین روز از نشست پارلمانی در حالیکه یک پادری سفارشی به دست داشت وارد دفتر کار خود شد.

بر روی این پادری نوشته شده بود: «استرالیا: پادری شما نیست» که این نوشته در اطراف تصویر صورت ترامپ قرار گرفته شده بود.

این سناتور تأکید کرد که استرالیا نباید پادری آمریکا باشد و به رسانه‌ها گفت: «این پادری احتمالاً هدیه خوبی برای کوری برناردی است که طرفدار بزرگ دونالد ترامپ است....تا به ترامپ یادآور شویم که وقتی پای موضوعات سیاست خارجی به میان می آید، استرالیا پادری آمریکا نیست».

این سناتور استرالیا تأکید کرد که تماس تلفنی پرتنش میان ترامپ و «مالکوم ترنبال» نخست‌وزیر استرالیا در اوایل هفته جاری در خصوص توافق اسکان پناهجویان «کاملاً غیرضروری» بود زیرا کشور استرالیا برای مدتها همپیمان آمریکا بوده است.

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم که این پادری احتمالاً بیانگر همه چیز است. چهره خودبین رئیس جمهور ترامپ بیانگر کل مطلب است».

این اقدام سناتور استرالیایی در حالی صورت گرفته است که تحقیقات نشان می‌دهد که نیمی از مردم استرالیا با طرح ترامپ برای جلوگیری از ورود مهاجران مسلمان از هفت کشور ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سومالی و سودان به خاک آمریکا موافق هستند.

طبق این گزارش، هم‌اکنون به دولت اسرالیا بستگی دارد که به مردم این کشور توضیح دهد که چگونه محدود کردن مهاجرت برای اقتصاد و جامعه استرالیا بد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.