یزد- خانه احزاب استان یزد با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور، رئیس خانه احزاب کشور، استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

خانه احزاب استان یزد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خانه احزاب استان یزد سه شنبه شب با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور، رئیس خانه احزاب کشور، استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در یزد افتتاح شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدانمان  ما در اوج اقتدار ملی  قرار گرفته ایم و همه حول محور منافع ملی تلاش می‌کنند تا به پیشرفت  برسیم ووحدت و انسجام  وامنیت بالایی به وجود آمده و هیچ کسی جرات حمله و تعرض به کشورمان را ندارد.

محمدامین رضازاده گفت: با قدرت ملی که بدست آوردیم اهداف و آرمان‌های کشور را در خارج از مرزها دنبال می‌کنیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: در مسئله برجام هیچ حزبی در کشور مخالف برجام نبود و احزاب مخالفان شخصی داشت ولی از حاکمیت کشور و از احزاب رسمی هیچ یک مخالفت برجام نبودند و فقط انتقادهایی در این مورد مطرح می شد.

رضازاده گفت: رئیس جمهوری آمریکا می‌خواهد زیر برجام بزند که نمی‌تواند، اروپا و کشورهای دیگر برابر وی معترض هستند ومی‌گویند که نمی‌توانید برجام را یک طرفه لغو  کنید.

رئیس خانه احزاب ایران در افتتاحیه خانه احزاب گفت: ۱۳ استان تقاضا کرده بودند که در ایام الله دهه فجر خانه احزاب در آن افتتاح شود و زنجان و یزد به صورت رسمی صاحب خانه احزاب شدند.

 قدرتعلی حشمتیان اظهار داشت: ۱۸۶ حزب عضو خانه احزاب هستند که امیدواریم روزی برسد که این ۱۸۶ حزب به سه حزب اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و مستقلین تبدیل شود.

رئیس خانه احزاب ایران افزود: خانه احزاب دو استان گیلان و خراسان رضوی در گذشته راه افتاد ولی چون دستورالعمل نداشتیم، شورای مرکزی این خانه های احزاب را قبول نکرد.

 حشمتیان گفت: در صورتی که احزاب تقویت شوندجلوی استبداد، مفاسد اجتماعی، مفاسد اقتصادی، تروریست و سایر مشکلات جامعه گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.