گناباد-همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۲۴ شهید نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی گناباد برگزار شد.

یادواره ۲۴ شهید نیروی‌انتظامی و انقلاب گناباد برگزار شد

به گزارش خبرنگارقدس انلاین، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۲۴ شهید نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی گناباد سه شنبه شب‌ در محل مسجد جامع و مصلا امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: یکی از شاخصه‌های بارز و روشن در هدایت مردم، شهدا و استمرار مسیر آنان است.

حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور اظهار کرد: بعد از ۳۸ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره راه شهدا در میان مردم زنده بوده و یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان نیز همواره موردتکریم و تجلیل ملت ایران قرار می‌گیرد چراکه عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون زحمات شهدا و اطاعت مردم از ولی‌فقیه می‌باشد.

وی به سخنان اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر تهدید ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: ترامپ، ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور بعد از ۴۵ رئیس‌جمهور آمریکا می‌باشد و در دوران رئیس‌جمهوری وی، آمریکا با هر کشوری درگیر شود؛ شروع انقراض و نابودی امپریالیسم به سرکردگی آمریکا می‌باشد چراکه وی فاقد هرگونه جایگاه مردمی در بین مردم آمریکا است.

حکمتی پور ادامه داد: آمریکا به دنبال تسخیر و گرفتن استقلال سیاسی ایران اسلامی و عزت و اسلام در کشور است اما به برکت خون مطهر شهدا و رهبریهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم، ایران اسلامی درنهایت عزت، سربلندی و استقلال قرار دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند به این کشور کوچک‌ترین تعرضی داشته باشد.

وی افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش می‌دانند که اقتدار امنیتی و دفاعی ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که اگر کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای این کشور شود، نیروهای نظامی ایران مواضع آمریکا را در هر جا اراده کنند موردحمله موشکی خود قرار می‌دهند.

اجرای سرود توسط نوجوانان روستای روشناوند با موضوع مدافعان حرم، پخش کلیپ شهدای ناجا گناباد و تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی گناباد از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

گفتنی است شهرستان گناباد دارای ۲۲ شهید والامقام نیروی انتظامی و ۲ شهید دوران انقلاب اسلامی می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.