اینجا می توانید خبرهای کوتاه خواندنی، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را بخوانید.

خبر های ویژه/حاشیه های دنیای سیاست

گشایش برجامی برای ۲۶۲ تن پففیل

خبرنگار/ بر اساس آمار گمرک، به برکت گشایشهای پدید آمده از سوی برجام،   ۲۶۲ تن پففیل (ذرت بوداده) وارد کشور شده  که سهم انگلستان

۶۹ تن پففیل است. رتبه دوم نیز از آنِ فرانسه است.

«آیت الله» ترور نشد

ایسنا/ محمد هاشمی- برادر آیتالله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای درباره فوت «آیتالله» گفت: ایشان ترور نشده، در سن ۸۲ سالگی به استخر رفتهاند و پزشکان هم میگویند که در هوای آلوده نباید به استخر رفت و این یک فاکتور پزشکی است اما ایشان رفتهاند و ایست قلبی کردهاند.

تحریم آموزش ساخت قهوه

تسنیم/ انجمن قهوهسازی اروپا که در زمینه آموزش به قهوهسازان ایرانی فعالیت میکرد، درپی پیوستن به شاخه آمریکایی خود و از ترس تحریم، دیگر با ایران همکاری نمی کند!  

کتاب برای مبارزه با «ترامپ»

ایسنا/ به نوشته گاردین، یک نیکوکار اهل سانفرانسیسکو با یادداشت «بخوان! مبارزه کن!»، شماری از کتابهای «۱۹۸۴» و «قصه ندیمه» را که تم ضدآرمانشهری دارند، رایگان به مردم هدیه می دهد. انگیزه او مبارزه با دولت «ترامپ» است.

حکم متفاوت قاضی

خبرآنلاین/ یک قاضی در ویرجینیای آمریکا چند نوجوان متهم به خرابکاری را به خواندن ۳۵ کتاب، تماشای ۱۴ فیلم، بازدید از دو موزه، محکوم کرد. متهمان همچنین باید درباره جنسیت، نژاد، دین و قلدری، مقاله بنویسند.

حوله حمام ترامپ

پارسینه/ به گزارش گاردین، درگیری نیویورک تایمز با ترامپ بر سر مسأله حوله حمام او وارد دور تازه ای شد. شان اسپایسر- سخنگوی کاخ سفید- گفته است: فکر نمی کنم رئیس جمهور حوله حمام (پالتویی) داشته باشد!

«توییت باز ترین» دولتمرد

عصرایران/ ترامپ تاکنون افزون بر ۲۰ فرمان اجرایی امضا کرده و بیش از ۱۰۰ توییت نوشته است. او "یک تنه" نقش سخنگوی کاخ سفید را بر دوش می کشد!

گریه کردن وزیر اسراییلی با پیاز

عصرایران/ کانال دوم تلویزیون اسراییل تصاویری از آریه درعی- وزیر امور داخلی این رژیم و رئیس حزب شاس- پخش کرد که نشان می دهد او برای تظاهر به گریه کردن در مرگ عووادیا یوسف- رهبر معنوی این حزب- از پیاز استفاده کرده است!

غیرقانونی نبود اما ...

ایران خبر/ علی مطهری- نایب رئیس مجلس- می گوید: حقوقنجومی غیرقانونی نبود اما غیر وجدانی بود!

مجازات متفاوت برای الکلی ها

ایران خبر/ تایلند مجرمانی را که هنگام رانندگی به جرم مصرف الکل دستگیر شده اند، برای مدتی به کار در سردخانه ها ناچار می کند تا ببینند چه بلایی بر سر خود و دیگران می آورند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.