اتوبوسران اهوازی کیف پیدا شده در اوتوبش را به صاحبش برگرداند.

راننده اتوبوس‌ اهوازی ۱۳ میلیون را به صاحبش بازگرداند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی اهواز، راننده امانتدار سازمان اتوبوسرانی شهرداری کلانشهر اهواز 13 میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش بازگرداند.

محمد نصیری‌فر، مدیر اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی اهواز در این ارتباط گفت: اتوبوسران امانت‌دار آقای فریدون عبدالسیدی کیف حاوی مبلغ 13 میلیون ریال وجه نقد، تعدادی عابربانک و مدارک شناسایی جا مانده در اتوبوس را برای شناسایی و تحویل به صاحبش به اداره روابط عمومی سازمان تحویل داد.

وی با اشاره به امانتداری راننده‌های سازمان بیان کرد: عبدالسیدی اتوبوسران مسیر کوی سلطان‌منش اهواز است که در انتهای سرویس ساعت 12 ظهر متوجه وجود یک کیف در قسمت برادران می‌شود، پس از بررسی‌های اولیه، برای پیدا کردن صاحبش تلاش می‌کند که پس از آنکه به نتیجه نمی‌رسد آن را به اداره روابط عمومی واگذار تحویل می‌دهد.

مدیر اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی اهواز خاطرنشان کرد: صاحب کیف با حضور در سازمان اتوبوسرانی کیف و محتویات موجود در آن را پس از ثبت صورتجلسه، دریافت و از عملکرد صادقانه این اتوبوسران وظیفه شناس و مجموعه سازمان اتوبوسرانی قدردانی کرد.

فریدون عبدالسیدی اتوبوسران امانتداری که در کمال درستکاری کیف شهروند را به صاحبش برگردانده است نیز گفت: یکی از ویژگی‌های شغل رانندگی به ویژه در حمل و نقل عمومی امانت داری است و من تلاش کردم تا در امانت مردم خیانت نکنم و این کار را فقط برای رضای خدا انجام دادم.

اداره روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی اهواز از آقای فریدون عبدالسیدی به عنوان اتوبوسران نمونه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.