یزد- حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی‌ شهیدی گفت: از زمان مبارزات انقلاب تاکنون ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی‌ شهیدی عصر چهارشنبه در شورای اداری استان یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت خاطره شهیدان و امام راحل (ره) اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران به کار بستند که تمام آنها با هوشیاری و بصیرت نقش بر آب شده است.

وی گفت: اقداماتی که رئیس جمهور آمریکا علیه ایران انجام می‌دهد نمونه‌ای از عدم توان تحمل اقتدار ایران است ودشمن از ابتدای انقلاب توطئه‌های فراوانی علیه ملت ایران انجام داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: این توطئه‌ها از گروه‌های تروریستی و ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب تا جنگ تحمیلی بود و مهمترین عاملی که عزت ایران را رقم زد و کشور را در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مقتدر کرد، رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) بود.

حجت‌الاسلام ‌ شهیدی گفت: پس از امام خمینی(ره) تا به امروز، رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب واقعا همان راهی را که رفتند تداوم بخشید و تا به امروز جایی که باید نهیب می‌زدند نهیب زدند، جایی که باید رهنمود می‌دادند رهنمود دادند و جایی هم که باید سکوت می‌کردند، سکوت کردند.

وی افزود: هزینه‌های زیادی برای این انقلاب داده‌ایم و از زمان مبارزات انقلاب تاکنون ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و امروز خانواده‌هایی داریم که پنج شهید به انقلاب تقدیم کرده‌اند که در قالب اجرای طرح سپاس به عنوان خواسته رهبر انقلاب از این خانواده‌ها تجلیل می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ‌ شهیدی گفت: ۸۴ خانواده دارای پنج شهید و ۶۴ خانواده با چهار شهید در کشور داریم وحدود ۷ هزار خانواده دو شهید به انقلاب تقدیم کرده‌اند و حتی خانواده‌هایی که تنها یک فرزند پسر داشته و به انقلاب داده‌اند بنابراین اگر امروز آسایش و آزادی و امنیت داریم،‌ مدیون شهدا هستیم.

وی  افزود: هم اکنون در برهه حساسی از شرایط سیاسی و اقتصادی هستیم ومردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان انقلاب اسلامی به ویژه رئیس‌جمهور آمریکای جنایت‌کار بزنند.

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، برای انجام یک سفر سه روزه  در یزد هستند و ضمن حضور در شورای اداری و دیدار با جامعه ایثارگران در افتتاح چند طرح در شهرستان های بافق و مهریز شرکت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.