بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: هدفگذاری استان در سال ۹۶ ایجاد پارک ویژه بانوان در هر شهرستان با کمک و مساعدت فرمانداری ها است.

هدفگذاری استان در سال ۹۶ ایجاد پارک بانوان در هر شهرستان است
به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا صالحی عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با نخبگان و فرهیختگان و با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و معاونان همراه، اظهار داشت: نقش زنان در توسعه بسیار مهم است و بنابراین توجه به نیازها و خواسته های آنان مورد تاکید ما است.
وی افزود: ایجاد یک باند دوچرخه سواری ویژه بانوان در محیط داخلی فرودگاه بجنورد در دست بررسی است.
وی در ادامه استان خراسان شمالی را ایران کوچک معرفی کرد و  بیان داشت: وجود قومیت های مختلف و تنوع فرهنگ ها در این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی را در بخش گردشگری ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: ظرفیت های مهم استان وجود اماکن تاریخی و فرهنگی، روستاهای مرتبط با زیست بوم و بوم گردی، اماکن و مناظر دیدنی، کویر گردی و صنایع دستی با ارزش است.
صالحی با بیان اینکه صنایع دستی استان نیازمند تقویت و حمایت است، افزود: ایجاد بازارچه دائمی جهت توسعه پایدار و افزایش تولید داخلی نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه ی مسولین ذی ربط است.
وی گفت: خوشبختانه نگاه دولت تاکید بر توسعه بخش گردشگری است و به گونه ای که ما شاهد جذب ۱۰۰ درصدی توریسم در دولت یازدهم بوده ایم که ۶۰ درصد آن در دوران پسابرجام است.
صالحی ادامه داد: امیدواریم با هدفگذاری های پیش بینی شده در برنامه ششم شاهد رونق هر چه بیشتر بخش گردشگری و جذب توریسم باشیم و درآمد های حاصل از آن در راستای توسعه کشور هزینه گردد.
صالحی در ادامه سخنان خود به جایگاه روابط عمومی ها اشاره داشت و افزود: روابط عمومی های حلقه ی اتصال میان مردم و مسئولین است و می تواند اقدامات و خدمات دولت را به درستی به سمع و نظر مردم برساند.
وی تاکید کرد: جایگاه روابط عمومی ها باید به درستی تببین شود چرا که عدم توجه به آن مشکلات زیادی را در خصوص آگاهی مردم در مورد خدمات دولت به وجود خواهد آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.