بجنورد- معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور از اجرای طرح آمایش در دانشگاه های پیام نور کشور خبر داد و گفت: رشته ها، واحدها و مراکز آموزشی در این طرح بررسی و امایش شده و تا سوم اسفندماه جاری نتایج اعلام می شود.

طرح آمایش در دانشگاه های پیام نور اجرا می شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فیصل حسنی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰۰ هزار دانشجو فعال و غیرفعال دردانشگاه پیام نور در قالب ۵۰۰ مرکز تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه رویکرد این دانشگاه زمینه ایجاد ادامه تحصیل برای همه افراداست، اظهار کرد: این امکان برای زنان خانه دار و دانشجویان معلول با رمزی که در اختیار آنها قرار میگیرد، فراهم شده است. 
حسنی همچنین از راه اندازی سامانه آی، پی، تی وی دردانشگاه پیام نور خبرداد و گفت: محتوای دروس تمام رشته ها دراین سامانه از طریق تلویزیون فراهم می شود و هدف این دانشگاه آموزش ۷۰ میلیون نفر جمعیت در منازل است. 
وی در رابطه با افزایش شهریه ها نیز یادآورشد: سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در مقطع کارشناسی ۱۵ درصد، کارشناسی ارشد ۱۰ درصد افزایش شهریه خواهیم داشت و در مقطع دکتری افزایش شهریه نداریم. 
وی در ادامه با بیان اینکه خراسان شمالی یکی ازاستانهایی است که به لحاظ فیزیکی کمبود ندارد گفت: این استان تنها در بحث آزمایشگاه مشکل دارد. 
وی ادامه داد: خراسان شمالی  از نقاط محروم محسوب شده و به لحاظ تامین اعتبار توجه ویژه ای به این استان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.