بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی گفت : انقلاب اسلامی ایران خاص ترین انقلاب تاریخ است زیرا مردم با عزم ملی و رهبری مرجعیت بزرگ با دست خالی همه در یک راستا حرکت کرده و انقلاب خود را به پیروزی رساندند.

انقلاب اسلامی ایران خاص ترین انقلاب تاریخ است/استقلال واقعی بارزترین ثمره انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه در اجتماع پرشور مردم روستای بورنگ از توابع شهرستان مرزی درمیان اظهار داشت:حضور مردم در ۲۲بهمن که پدران ما با عشق به ولایت فقیه به پیروزی رساندند برتمامی فرزندان انقلاب واجب است.

وی بااشاره به اینکه بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی، هرسال وهرروز بر عزت وافتخارآن افزوده شده است بیان کرد: امروز به برکت خون شهداء وبصیرت مردم ایران اسلامی درجایگاه والایی ایستاده است.

رئیسی  با بیان اینکه وظیفه نسل جوان آن است که با ا لگو گرفتن از قیام شهداء ادامه دهنده راه آنان باشند خاطرنشان کرد: مسؤلیت در نظام اسلامی وظیفه سنگینی است و همکاری همه نهادها در حوزه هایی که فعالیت دارند و خدمت صادقانه برای رفع مشکلات مردم  می کنند باید در راس امور قرار داشته باشد.

نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران خاص ترین انقلاب تاریخ است زیرا مردم با عزم ملی و رهبری مرجعیت بزرگ با دست خالی همه در یک راستا حرکت کرده و انقلاب خود را به پیروزی رساندند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ویژگی اساسی انقلاب ما که آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند معنویت گرایی آن است که با روش پیامبران الهی با تلفیق سیاست و معنویت شیوه ای جدید در دنیا برای آزادی خواهان عدالت طلبان و حقجویان ایجاد کردند.

رئیسی گفت: درهیچ کجای دنیا یک مرجع یا عالم وظیفه رهبری انقلاب را نداشته و انقلاب ها باکودتای سیاسی، حزبی و یاقبیله ای و اسلحه و زور به نتیجه رسیده است.

وی استقلال واقعی را ازبارزترین ثمرات انقلاب عنوان کرد و اذعان داشت: انقلاب های سایرکشورها با زد و بند با یک کشور غربی یا شرقی انجام می شود اما نظام مقدس ما از ابتدا با تدبیرامام راحل باشعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی شروع شده که مصداق واقعی استقلال است.

نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران یادآورشد: در کشورهای لبنان، فلسطین، بحرین، یمن و سوریه با الهام و الگو قراردادن انقلاب ما با ایثار و ایستادگی به پیروزی نهایی خواهند رسید.

رئیسی افزود: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسیر انقلاب ۳۸ سال تدوام پیداکرده تا به مقصدش که انقلاب جهانی مهدی(عج) است بپیوندد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.