بجنورد-عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر بجنورد گفت: با توافقاتی که طی چند جلسه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ایم، امیدواریم در سال آینده بتوانیم با همت مسولان پردیس سینمایی را در مرکز استان ایجاد کنیم.

پردیس سینمایی در بجنورد راه اندازی می شود

جمشید گریوانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: قبل از انقلاب در استان شاهد ۴ سینما بودیم که نشان دهنده عزم مسئولان بود که مجتمع های فرهنگی پا برجا بمانند، اما متاسفانه اکنون سینمایی در استان مشاهد نمی شود.

وی با بیان اینکه سینما گلشن فقط سالنی است که باید در آن مراسمات را برگزار کنند ادامه داد: این سالن گنجایش این که بتوان در آن فیلم ها را به نمایش گذاشت را ندارد زیرا برخی از فیلم ها مخاطبان زیادی را در بر دارد که تعداد صندلی های که در این سالن وجود دارد گاهی اوقات جوابگوی نیاز های مردم نیست.

وی افزود: مسولان باید در این زمینه پای کار بیایند زیرا مردمان استان مردمانی فرهنگ دوست هستند و نباید دغدغه نداشتن سینما در یک استان به این بزرگی را داشته باشند.

گریوانی یادآورشد: طی جلساتی که در کمیسیون فرهنگی شورای شهر در خصوص ساخت سینما مطرح شده تا کنون به نتیجه قابل توجه ای نرسیده که همت و ورود مسولان را در این حوزه می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: نبود سینما در استان موجب کم لطفی برای مردم استان است زیرا سالن گلشن همان طور که از اسمش مشخص است فقط نام سالن را یدک می کشد و ظرفیتی برای سینما بودن ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر بجنورد افزود: مسولان با بخش خصوصی در خصوص ساخت سینما به تفاهم برسند تا بتوانیم هرچه سریع تر ساخت سینما را در استان عملی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.