۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 503083

زن ۳۵ ساله مشهدی به دلایل نامعلومی با تزریق یک آمپول به زندگی‌اش خاتمه داد.

مرگ خودخواسته زن جوان با تزریق یک آمپول

قدس آنلاین - این زن جمعه شب به اطرافیانش هشدار داده بود که به زندگی خود خاتمه خواهد داد، اما آن‌ها این سخنان او را جدی نگرفته و صبح روز گذشته ناباورانه با مرگ وی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ما حدود ساعت ۸ صبح دیروز همسر موقت این زن جوان که برای سرکشی به خانه او در محدوده بولوار لادن مشهد رفته بود، پس از آنکه پسربچه هشت ساله او در را باز کرد و وارد خانه شد، ابتدا فکر کرد همسرش هنوز خوابیده، اما وقتی پاسخی از او نشنید، متوجه مرگ وی شد و با نیروهای امدادی تماس گرفت.

بنابراین گزارش دقایقی بعد قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که از طریق تماس تلفنی نیروهای امدادی و پلیس در جریان مرگ این زن قرار گرفته بود، به همراه اکیپی از کارآگاهان و عوامل بررسی صحنه جرم در محل حضور یافته و به بررسی پیرامون موضوع پرداخت.

در این تحقیقات با توجه به اظهارات همسر صیغه‌ای متوفی مشخص شد که او حدود ساعت ۱۰ شب قبل این زن جوان را به خانه‌اش رسانده و از او جدا شده، اما چون به وی گفته بوده که با تزریق آمپول خودش را می‌کشد، پس از جدا شدن از همسرش به خواهر او تلفن زده و از او خواسته تا به منزل خواهرش رفته و مواظب او باشد.

خواهر این زن نیز دقایقی بعد به خانه او رفته و هرچند حالت غیرطبیعی و گیجی او را دیده، اما به ادعای خواهرش که گفته مشکلی نیست و حالش خوب می‌شود، پس از دقایقی بی آنکه از پرسنل اورژانس ۱۱۵ کمک بخواهد، محل را ترک کرده  است.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است معاینات اولیه پزشک قانونی نیز احتمال خودکشی این زن را قوت بخشید، در همین حال جسد متوفی بنا به دستور قاضی علی اکبر احمدی نژاد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات گسترده مأموران پلیس برای دستیابی به علل و انگیزه و چگونگی مرگ این زن آغاز شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.