کارشناس داوری معتقد است مهدی رحمتی به درستی اخراج شد.

عسگری: داوری فغانی فوق‌العاده بود/ حسینی باید در طول بازی اخراج می‌شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، حسین عسگری کارشناس داوری درباره داربی ۸۴ و قضاوت علیرضا فغانی گفت: بازی از نظر داوری فوق‌العاده بود. فغانی توانست با استفاده از تجربه‌ای که دارد و همچنین بازی‌خوانی، بازی را کنترل کند و فقط در طول بازی یکی، دو صحنه بود که خطاهایی دیده نشد که تاثیری در جریان بازی نداشتند.

وی درباره صحنه به هم خوردن تعادل وحید امیری در ابتدای نیمه دوم نیز بیان کرد: فغانی با جای‌گیری و زاویه خوب، این صحنه را به درستی خطا اعلام نکرد و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

عسگری درباره اتفاقات پیش آمده در انتهای بازی و درگیری سید جلال حسینی و مهدی رحمتی تصریح کرد: متاسفانه پایان این دیدار به خوبی تمام نشد. جلال حسینی و مهدی رحمتی دو بازیکن بااخلاق دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هم دارند و از آن‌ها انتظار بیشتری می‌رود.

وی افزود: در صحنه اول درگیری آن‌ها داور به درستی هر دو را با کارت زرد جریمه کرد. پس از گل دوم پرسپولیس، فغانی به درستی کارت زرد دوم را به رحمتی نشان داد ولی اگر بنا به اخطار گرفتن بود، به کاپیتان پرسپولیس نیز باید کارت زرد دوم داده می‌شد زیرا او در صحنه برخورد با دروازه‌بان استقلال بزرگ‌نمایی کرد. اما این گونه رفتارها از بازیکنان باتجربه، قابل قبول نیست و این فشار شهرآورد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.