بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۳۵ کیلو تریاک در دو عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس سمنان و خراسان جنوبی خبر داد.

۱۳۵ کیلو تریاک کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه شخصی با هویت مشخص با یک دستگاه خودروی تریلی قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به خراسان شمالی را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به شهرستان شاهرود اعزام شدند، افزود: مأموران موفق به شناسایی و توقیف خودروی مذکور در ورودی شهرستان شاهرود  شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو تعداد ۴۳ بطری نوشابه حاوی ۷۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در قسمت ریش خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، تصریح کرد: در این زمینه راننده خودروی تریلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف ۶۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مأموران این میزان موادمخدر را از فردی که قصد انتقال آن با یک دستگاه خودروی کامیون از استان کرمان به خراسان شمالی را داشت کشف کردند.

سردار مظاهری افزود: مأموران خودروی موردنظر را با اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جنوبی در محور خوسف به بیرجند توقیف و موادمخدر مشکوفه را که به طرز ماهرانه در ۵۱ عدد لوله پولیکا جاسازی شده بود کشف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.