رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:امروز و امشب زمان مناسبی برای سفر نیست. تردد کلیه کامیون ها و تریلی ها در محورهای کوهستانی و برف گیر، ممنوع است.

هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد/امشب سفر نکنید

به گزارش «قدس آنلاین»،  سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه از تردد خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند، جلوگیری می شود  توضیح داد: پلیس در ابتدای محورهای برف گیر از تردد کلیه وسایل نقلیه ای که فاقد زنجیرچرخ باشند، جلوگیری می کند.

 وی افزود :امروز و امشب تمامی محورهای مواصلاتی کشور به جز دو استان خراسان جنوبی و سیستان درگیر بارش باران و برف هستند از این رو تعدادی از محورهای مواصلاتی اصلی از نیمه شب گذشته تا صبح امروز بسته بود.

رحمانی ادامه داد: طی بارش قبلی برف در جاده بسیاری از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در محورهای هراز و فیروزکوه گرفتار شدند و ماموران پلیس راهور به همین دلیل از تردد خودروهای بدون تجهیزات جلوگیری می کند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور هراز از ساعت ٧ صبح امروز به دلیل شدت بارش ها بسته شده و در محورهای چالوس و فیروزکوه و سایر محورهای برف گیر ماموران پلیس راهور مستقر شده و مانع تردد خودروهای فاقد زنجیر می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.