نیشابور- پس از ۲۳ سال، سند مالکیت مجموعه ۴ هزار ۶۵۵ متری بنت الهدی صدر نیشابور با تلاش مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صادر شد.

سند مالکیت یک مجموعه آموزشی  پس از ۲۳ سال در نیشابور صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اظهارکرد: مجموعه آموزشی تربیتی بنت الهدی صدر نیشابور شامل آموزشگاه ابتدایی دو نوبته با پذیرش نزدیک به هزار دانش‌آموز، سالن تربیت و کانون مهرتابان است که مالکان این مجموعه در سال ۱۳۹۱ حکم قطعی قلع این مجموعه را از قوه قضاییه دریافت کرده و چندین بار اقدام به قطع امتیازات خدماتی کرده و حتی تا مرحله تخریب مجموعه نیز پیش رفته بودند که با رایزنی و وساطت تعدادی از مسؤولان و پیشکسوتان اقدام خاصی صورت نگرفت.

سید جواد قوامی نژاد افزود: در یک سال گذشته با پیگیری‌های بسیار جدی و کمک مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بهای ملک مذکور به مالکان پرداخت شد و در روز ۱۳ بهمن ماه سند این ملک به مالکیت جمهوری اسلامی و بهره‌برداری آموزش و پرورش صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از کارشناسی‌های انجام شده، این مجموعه بیش از ۷۰ میلیارد ریال قیمت گذاری شد که با رایزنی‌های انجام شده با مالکان مقرر شد مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان بهای ملک مذکور پرداخت شود و سند به نام آموزش و پرورش صادر شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: انتقال مجموعه ۸۰ هکتاری اردوگاه شهید رجایی باغرود به آموزش و پرورش و رفع مشکل احکام خلع ید و قلع و قمع مدارس ولی عصر، بنت‌الهدی، رستگار، سالن تربیت، وکیلی ۸ با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در راستای حل این مشکلات که عمر برخی از آنها به بیش از سه دهه می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.