رشتخوار - فرماندار رشتخوار با اشاره به لقب گرفتن محور رشتخوار- تربت حیدریه بعنوان جاده مرگ خواستار احداث و افزایش پایگا ه های امداد و نجات در این محمر شد.

محور رشتخوار-تربت حیدریه نیازمند پایگاه امداد و نجات است

به گزارش قدس آنلاین ظهر پنج شنبه،خالقداد عرب در ششمین جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در رشتخوار تشکیل شد با اشاره به تردد و ترافیک بالای محور رشتخوار-تربت حیدریه ضمن تاکید بر چهار بانده شدن محور از مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خواستار تسریع در ساخت پایگا ه های امداد و نجات در این محور شد.

وی همچنین با تاکید بر استقرار خانه های هلال در مناطق روستایی رشتخوار اظهار داشت:  با راه اندازی خانه هلال روستای در شهرستان رشتخوار باید  زمینه حضور و مشارکت واقعی و موثر اقشار جامعه در فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه فراهم شود.

فرماندار رشتخوار  با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در این شهرستان تا به حال در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده اند گفت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان وسیع و پراکنده  رشتخوار  سربازانی بی تفنگ هستند که در کمترین موجب خدمت رسانی به نحو شایسته در حوادث را دارند.

فرماندار شهرستان  رشتخوار همچنین خواستار رفع نواقص خود رویی، افزایش آمبولانس و جذب نیر و های امدادی بیشتر در این شهرستان شد.

عرب  با اشاره به مسافت ۱۲۰ کیلومتری دوری از مرکز شهرستان خواستار راه اندازی نمایندگی جمعیت هلال احمر در منطقه جنگل شد  و گفت: برای مسافت های زیاد هم که در نقاط دور افتاده شهرستان قرار دادرند مانند جنگل  و نواحی اطراف، جمعیت هلال احمر با آموزش های مختلف و آماده کردن افراد آماده به صورت داوطلبانه آمادگی خودش را برای برخورد با هرگونه حادثه در کمترین زمان ممکن باید آماده کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی رضوی هم ضمن قول تقویت اعتباری و جذب نیرو و راه اندازی پایگا ه های امدادی در این شهرستان گفت:متاسفانه به دلیل کمبود امکانات در مناطق روستایی حاشیه نشینی را رشد داد ه وفقر، و حوادث را در مناطق شهری افزایش داد ه است که باید چاره اندیشی شود.

دکتر احمدی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جمعیت  هلال احمر کشور در ۱۹ اسفند جاری در مشهد گفت:  با حضور اعضا جمعیت هلال احمر در باره این مسائل  چاره اندیشی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.