بجستان-حجت الااسلام حسین وحیدی با اشاره به مهمترین معظل شهرستان که بحث آ ب است از مسئولین خواست به قولهایی که می دهند عمل کنند.

مسوولان به قولهایشان عمل کنند

به گزارش قدس انلاین، حسین وحیدی امام جمعه بجستان با قدر دانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را به منزله نداشتن مشکل و نبود کاستی ها ندانسته بلکه آن را به بر گرفته از فهم و شعور بالای این ملت دانست که به ارزشها و ولایت پایبند بود و دوست ندارند کشورشان به مورد هجوم بیگانگان قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: مسئولین فکر نکنند که کار ما حرف ندارد ،چرا حرف دارد ما باید متوجه باشیم.

وحیدی باتوجه به بارندگیهای اخیر و نزول رحمت الهی گفت: به لطف خداوند بارندگی چند ماهه اخیر در شهرستان ،مطلوب و سد ها آبگیری شده و برابر گزارشات واصله ۶۵ میلیمتر بارندگی تا امروز که در سال گذشته در همین زمان ۲۹ میلیمتر بوده مطلوب بوده و جای شکر گذاری دارد.

وی از مسئولین خواست به قولی که به منطقه می دهند عمل کنند و اخیر برای حل مشکل آب بجستان قولهایی داده شده و مقدمات آن شروع شده وامید است این مهم ادامه داشته باشدتامردم ببینند که مشکل آبشان حل شدکه آب مهمترین مشکل این شهرستان می باشد.

وی در ادامه با توجه به مسئله انتخابات در کشورما آن را برعکس سایر کشورها یک وظیفه دینی و الهی دانسته در حالی که حضور درپای صندوقهای رای را عبادت دانسته و با وضو وارد می شوند.

وی به مردم توصیه کرد این ایده صحیح را در جهت حضور پر شوردرانتخابات باید تقویت نموده و نگذارندتوطئه گران که به طرقی می خواهند مردم را دلسرد کنند به آرزویشان برسند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.