مشهد- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این نکته که چنانچه جریانات دانشجویی با ولایت همراه شوند، سدی غیر قابل نفوذ برای استکبار خواهند شد، خاطرنشان کرد: چنین جریاناتی هستند که در تاریخ این سرزمین ماندگار می‌شوند.

همراهی جریان های دانشجویی با ولایت سد غیرقابل نفوذی در برابر استکبار ایجاد می کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین دقیقی صبح چهارشنبه در نشست «میثاق با شهدا» در مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی ولایتمدار بودن و استکبارستیزی را از جمله معیارهای بسیج دانشجویی خواند و ابراز کرد: بسیج جریان همه مردم است و همه را باید به خود جذب کند.

مشاور عالی سپاه پاسداران تاکید کرد: تا زمانی که جریان دانشجویی متدین است و همراه با مردم و ولایت است، ماندگار خواهد بود.

وی شناختن تهدید امروز را یکی از ویژگی‌های جریانات اصیل دانشجویی دانست و تصریح کرد: روزگاری تهدید ما مرزهای شلمچه بود؛ اما آیا امروز تهدید ما این است؟ بسیجی باید این تهدید را بشناسد.

دقیقی ادامه داد: چنانچه امروز تهدید جامعه را تشخص ندهیم مانند پزشکی خواهیم بود که تهدید را شناسایی نکرده و جان بیمار را به خطر انداخته است.

وی با یادآوری این موضوع که امروز مشاهده می‌کنیم که رهبر جریان چریک‌های خلق، مجری «بی. بی. سی» است، ابراز داشت: اما ستاره‌های نورانی از بین این دانشگاه عشق به مردم را در دل خود احیا کردند به طوری که وقتی جنگ می‌شود دانشجوی مشهدی از اوکلاهامای آمریکای می‌آید و به مردم خدمت می‌کند.

دقیقی با بیان اینکه آنانی که با خداوند و ملت رابطه نداشتند فانی شدند، تصریح کرد: هر گاه روشنفکر با مردم همراه بوده و نخبگان با مردم همگام شدند مردم ما به پیروزی رسیدند؛ چراکه جریانات دانشجویی بسیار تاثیرگذار بودند؛ اما زمانی که جریانات دانشجویی خود را از میان مردم و ولایت کنار کشیدند در جریانات سیاسی هضم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.