نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بیمارستان کوثر می‌تواند جدای از مردم استان کردستان به کشورهای همجوار نیز خدمات ارائه کند و به عنوان قطب توریسم درمانی کشور و استان معرفی شود.

کردستان می تواند به قطب گردشگری پزشکی تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۵۴۰ تخخوابی کوثر سنندج، اظهار کرد: چنین پروژه‌ای در ایام فاطمیه به بهره‌برداری می‌رسد تا بستری برای خدمت به مردم کردستان باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دعا کنیم خداوند همه بیماران را شفا دهد و اگر بیماری داشته باشیم به نحوی شایسته به آنها خدمت کنیم.

وی ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت و تقدیر از تلاش‌های وی در حوزه بهداشت و درمان گفت: ارتقای حوزه درمان در سطح کشور و استان خوشبختانه ارتقای خوبی داشته است ولی نیاز به کارهای بیشتری داریم.

حسینی‌شاهرودی به وعده یک ماهه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بحث بهره‌برداری از این پروژه اشاره کرد و گفت: تحقق این وعده نشان داد که بحث مدیریت جهادی را اگر بخواهیم قطعا انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: اجرا و بهره‌برداری این پروژه افتخار بزرگی بود که در کمترین زمان با تلاش تمام مجموعه صورت گرفت و امیدواریم بستر خوبی برای خدمت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با بیان اینکه در بحث درمان و بهداشت خداوند می‌فرماید، من بهترین‌ها را خلق کرده‌ام، گفت: خداوند با خلق انسان همه چیز دیده است و تنها برای انسان یک عمر کوتاهی در نظر نگرفته است.

وی اظهار کرد: امام صادق در این راستا می‌فرماید خداوند هر کاری که می‌کنند از طریق اسباب انجام می‌دهد و راه‌هایی هم برای بهداشت و درمان در قرآن تببین کرده و باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند به انسان حکمت آموخته است، گفت: که با این حکمت افرادی را در حوزه بهداشت و درمان آموزش تخصص دادیم تا بتوانند به مردم در این حوزه خدمات ارائه کنند.

وی گفت: بیمارستان کوثر می‌تواند جدای از مردم استان کردستان به کشورهای همجوار نیز خدمات ارائه کند و به عنوان قطب توریسم درمانی کشور و استان معرفی شود.

وی اظهار کرد: توسعه توریسم‌درمانی در کردستان در کنار ارائه خدمات درمانی به مردم، می‌تواند به لحاظ اقتصادی برای مردم کردستان سود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.