یزد - دبیر شورای ترافیک شهرستان میبد گفت: حوادث ترافیکی یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان میبد محسوب می‌شود واز ابتدای سال تاکنون یک هزارو ۴۷۹حادثه در این شهرستان ثبت شده است.

یک هزار و ۴۷۹ حادثه از ابتدای سال تاکنون درمیبد ثبت شده است

به گزارش قدس آنلاین، محسن فلاح با بیان این خبر اظهار داشت: وقوع تصادفات جرحی شهرستان نسبت به سال گذشته  از ۲۸۸ در سال ۹۴ به ۲۱۹ در سال جاری کاهش پیداکرده و آمار فوتی‌های حوادث ترافیکی شهرستان هم از ۱۴ فقره در سال ۹۴ به ۹ فقره کاهش‌یافته است.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده و نصب دوربین‌های ترافیکی و تعداد ۸ عدد دوربین کنترل و ثبت سرعت در اوایل سال ۹۶، امیدواریم کاهش قابل‌توجهی را در آینده در شهرستان میبد شاهد باشیم.

فلاح بابیان اینکه از ۸۰ مصوبه شورای ترافیک ۵۱ مصوبه اجرایی و ۲۹ مصوبه در دست اقدام است؛ اصلاح تقاطع حسینی نسب، اجرای میدان دستغیب، اجرای تقاطع سه‌راه سعیدی، ساماندهی و اصلاح خیابان مؤذن امام حسین، اجرای دوربرگردان ایمن بعد از بلوار مدرس و نصب تعداد ۱۴ عدد دوربین‌های ترافیکی را بخشی از مصوبات اجراشده در شهرستان میبد نام برد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان میبد تصریح کرد: متأسفانه ۴۷ درصد از کل حوادث شهرستان حوادث ترافیکی است که از این ۴۷ درصد ۷۳ درصد مربوط به حوادث موتورسیکلت است.

فلاح خاطر نشان کرد: هشتاد و پنج ونیم درصد حوادث ترافیکی درمیبد را راکبان موتورسیکلت به خود اختصاص می‌دهند که ۲۳ درصد از مصدومین موتورسوار بین گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سطح شهرستان، مدارس و دانشگاه‌ها نسبت به کاهش تصادفات گام‌های خوبی درمیبد برداشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.