بردسکن- فرماندار بردسکن گفت: امنیت مقوله‌ای است که مردم یکی از مؤلفه‌های اصلی آن هستند.

مردم از مؤلفه های اصلی امنیت هستند

به گزارش قدس آنلاین، مهندس برات علی نیا سه شنبه در مراسم اجرای مانور اقتدار پلیس و رهایی گروگان و حرکات نمایشی (نوپو) یگان ویژۀ استان خراسان رضوی  که در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار شد گفت: یکی از عوامل استقرار و موفقیت جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه‌های انقلاب بوده و امروز به برکت خون شهدا، دشمن جرأت فکر حمله به کشور ما را هم ندارد چرا که ملت ما آگاه و پیرو و پشتیبان ولایت فقیه است.

فرماندار بردسکن با اشاره به حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس و صحنۀ مبارزه با گروه های معاند گفت: امروز یگان ویژۀ نوپو خراسان رضوی در بردسکن، پهنۀ کویر استان حضور دارند تا اقتدار و آمادگی کامل و همه‌جانبۀ خود را جهت حفظ امنیت مردم به نمایش بگذارند.

وی ضمن تشکر از حضور یگان ویژۀ استان ابراز کرد: امروز به برکت خون شهدا و با آمادگی کامل فرزندان این مرز و بوم  دشمن جرأت فکر حمله را هم ندارد چرا که ملت ما آگاه و پیرو و پشتیبان ولایت فقیه است و راه شهدایمان را با افتخار ادامه می‌دهند.

در ادامۀ مراسم هوشنگ کیانی، فرمانده نیروی انتظامی بردسکن ضمن خیرمقدم به مسئولین و مردم و تشکر از یگان ویژۀ استان اظهار داشت: مانور رهایی گروگان و حرکات نمایشی (نوپو) یگان ویژۀ استان خراسان رضوی در چهار محور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمامی نکات امنیتی و حفاظتی از قبل در نظر گرفته شده است ابراز کرد: تعقیب و گریز، مهارت تیراندازی، رهایی گروگان و برخورد با اراذل و اوباش چهار محور این مانور است که توسط نیروهای یگان به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.