رشتخوار -مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: اعتکاف علمی دانش آموزان در تعطیلات نوروزی ۹۵، برای دانش آموزان پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی برگزار می شود.

اعتکاف علمی نوروزی دانش آموزان رشتخوار نوروز ۱۳۹۶ برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین،  محمد قاسمپور  چهارشنبه در جلسه دوازدهم شورای آموزش و پرورش رشتخوار در جمع فرهنگیان  افزود: دو پایگاه اعتکاف علمی برای دانش آموزان پسر و دختر در نظر گرفته شده است و خدمات لازم نیز به دانش آموزان ارائه خواهد شد. مدیر  آموزش و پرورش  رشتخوار ضمن تقدیر از همکاری همه دستگاهها و اقشار مختلف با آموزش و پرورش، گفت: در اعتکاف علمی؛ توجه به دانش آموزان کم بضاعت در مدارس  شهرستان رشتخوار مورد تاکید قرار  داد.

 قاسم پور از آمادگی پایگاههای رفاه و اسکان آموزش و پرورش در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود :آموزش و پرورش آمادگی ارائه خدمات اسکان مسافران نوروزی بوِیژه فرهنگیان خواهد بود.

در این مراسم؛ امام جمعه شهرستان رشتخوار شرکت دانش آموزان کم بضاعت  را در اعتکاف علمی را یک عمل خیری و خداپسندانه دانست و از برنامه ریزی های انجام شده در خصوص کمیته خیرین و کمک به دانش آموزان کم بضاعت قدردانی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی  بهره مند ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و نقش آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ نبوی و فاطمی بسیار مهم اعلام نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان بر اعتکاف علمی تاکید نمود و گفت: کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش رشتخوار را در استان نشان از پویایی و انسجام در آموزش و پرورش شهرستان خواند.

خالقداد عرب به افزایش مشارکت های عمومی در زمینه های مختلف در آموزش و پرورش اشاره نمود و اضافه کرد، آموزش و پرورش شهرستان نیز در برنامه های مختلف، همکاری ویژه و ارزشمندی را دارد و این نشان از ظرفیت بالا و جایگاه منحصر به فرد آموزش و پرورش  است.

رشتخوار دارای ۱۳ هزار دانش آموز است که بیش از دو  هزار نفر آنان در پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی این شهرستان تحصیل می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.