اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در مرکز استان حدود یک هزار آرایشگاه زنانه وجود دارد که از این تعداد بیش از ۳۰ درصد بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

یک سوم آرایشگاه های زنانه اردبیل فاقد مجوز قانونی هستند

به گزارش قدس آنلاین،حسین نجف‌زاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و امور خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: در حوزه ساماندهی آرایشگاه های زنانه و فروشگاه های فروش لوازم آرایشی طرحی مبنی بر ساماندهی این اصناف در استان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با دو رویکرد طرح کنترل و پیشگری به منظور تحکیم بنیان خانواده، سلامت بانوان و بهبود فضای کسب و کار در استان اردبیل انجام خواهد شد که متاسفانه عدم نظارت صحیح در آرایشگاههای زنانه سبب به وجود آمدن مشکلاتی در جامعه به ویژه از نظر فرهنگی شده است.

وی گفت: در مرکز استان اردبیل طبق آمارهای به دست آمده حدود یک هزار واحد آرایشگاه زنانه فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۳۰ درصد متاسفانه بدون مجوزهای لازم فعالیت می‌کنند و عمده تخلفات این حوزه نیز در واحدهای بدون پروانه و مجوز رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: در رابطه با تخلفات صنفی حوزه فروش لوازم آرایشی نیز مشکلاتی از قبیل فروش محصولات قاچاق که برای سلامتی زیان‌آور است مطرح شده است که پرونده‌های در این رابطه تشکیل و به دادسراها انتقال داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.