سرمربی فرانسوی رئال‌ مادرید بعد از تساوی ناامید کننده برابر لاس پالماس تاکید کرد که تیمش در وضعیت خوبی قرار ندارد البته او گفت که رئال هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود.

نارضایتی زیدان از شرایط رئال مادرید/ وضعیت تیم ما خوب نیست!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا در برنابئو از لاس پالماس پذیرایی کرد. پیش‌بینی می‌شد که شاگردان زیدان به راحتی پیروز این بازی شوند اما دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادند و با تساوی سه بر سه متوقف شدند.

زین الدین زیدان از توقف خانگی برابر لاس پالماس ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  درست است که در دقایق پایانی با وجود یک بازیکن کمتر دو گل به ثمر رساندیم و شکست را با تساوی عوض کردیم، اما می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. این نتیجه‌ ناامید کننده بود. طبیعی است که در طول یک فصل حتی تیم های بزرگ هم لحظات سخت را تجربه خواهند کرد و الان این وضعیت برای ما به وجود آمده است.

سرمربی رئال‌ مادرید ادامه‌ داد: نمی‌توانم از عملکرد تیمم در این دیدار خوشحال و راضی باشم. باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. متاسفانه قدر این دیدار خانگی را ندانستیم با این حال  باید بگویم که هنوز تا پایان فصل بازی‌های  زیادی باقی مانده است و نباید ناامید شد. آن چه که رخ داده را نمی‌توان تغییر داد. نه می‌توان اخراج را برگرداند و نه ضربه پنالتی را. پس باید دیگر به این موضوع ادامه‌ نداد.

او درباره عملکرد داوری نیز ‌اضافه کرد: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. درست است که بعضی تصمیمات تاثیر گذار در این دیدار رخ داد، ولی  تاکید می‌کنم که داوری را بهانه‌ای برای نتیجه‌ نگرفتن تیمم قرار نمی دهم.

زیدان در ادامه‌ همچنین درباره اخراج گرت بیل اظهار کرد: بیل از هم تیمی های خود به خاطر حرکتی که انجام داد عذرخواهی کرد. او تاکید کرد که بسیار ناراحت است. به هر حال چنین اتفاقاتی در فوتبال زیاد است.

به نقل از ایسنا، سرمربی رئال مادرید در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا رئال توان قهرمانی در لالیگا را ندارد، گفت‌: اصلا چنین چیزی درست نیست. رئال‌ مادرید هیچ گاه تسلیم نمی‌شود. تا پایان فصل بازی‌های  زیادی باقی مانده است. حتی زمانی هم که در جایگاه نخست بودیم بارها تاکید کردم که هیچ چیزی مشخص نیست. باید با تلاش و تمرکز بالا خود را از چنین وضعیتی خارج کنیم.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا بارسلونا با ۵۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و رئال هم با ۵۶ و یک بازی کمتر در رده دوم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.