سرمربی سیاه جامگان با بیان اینکه نمی خواستم در هفته های آخر لیگ هدایت این تیم را بپذیرم گفت: هیچ تضمینی برای ماندن در لیگ برتر را به مدیران باشگاه ندادم.

میثاقیان: هیچ ضمانتی برای ماندن در لیگ برتر به مدیران سیاه جامگان نداده ام

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه تیمش برابر استقلال که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود:  هشت بازی پیش رو داریم و باید تمام توان خود را بکار ببندیم تا بتوانیم در بازیهای آینده موفق باشیم.

وی تأکید کرد: من قبلاً در تیم هایی کار می کردم که پولدارتر بودند اما متاسفانه شرایط سیاه جامگان سخت است و نمی خواستم به این تیم بیایم و دوست داشتم در کنار خانواده باشم اما با صحبت هایی که با من شد و فشاری که بر روی من بود به زور به این تیم آمدم ولی شاید تنها حسن این تیم این باشد که من را به یاد ابومسلم می اندازد که در آن بازی کرده بودم و در آن روزهای خوبی داشتم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص دیدار فردای تیمش برابر استقلال تهران گفت: من سرمربی این تیم را بیشتر به عنوان یک بازیکن می شناختم اما در کلاس های مربیگری متوجه شدم که او می تواند در آینده یکی از مربی های بزرگ ایران باشد و می دانم که او با جوانانش نتایج خوبی را کسب کرده و فردا روز سختی برای هر دو تیم خواهد بود ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در هشت بازی باقیمانده نتایج لازم را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: در ۴۸ ساعتی که به عنوان سرمربی به سیاه جامگان آمده ام تنها توانسته ام از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط ایده آل برسانم و فکر می کنم در این دو روز آنها چند درصد نسبت به گذشته بهتر شده اند. فضای تیم بسیار سرد و بی انگیزه بود و کار کردن در چنین فضایی بسیار سخت است، اما ما سعی می کنیم به آنچه که هدفمان است، دست پیدا کنیم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که خداداد عزیزی گفته است یک ریال از سیاه جامگان نگرفته ام گفت: حرف او کاملا صحیح است، من هم رایگان آمده ام. تنها امیدم این است که بتوانم با عملکرد خوب بازیکنانم نتایج خوبی کسب کنم.

سرمربی سیاه جامگان در پاسخ به این پرسش که آیا به مسئولان باشگاه، تضمین داده اید که تیم را در لیگ برتر نگه دارید؟ گفت: هیچ تضمینی به هیچ کس ندادم زیرا با هشت هفته نمی توان یک تیم را ضمانت کرد و به مدیران تضمین داد. ما چیزی حدود سه ماه باید بجنگیم و امیدوارم که در این جنگ موفق باشیم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که فارغ از بحث های مالی، فضای سیاسی استان خراسان به دنبال این است که تنها یک تیم به عنوان نماینده استان خراسان در لیگ برتر باقی بماند گفت: من از چنین چیزی خبر ندارم و باید این را از مسئولین بپرسید. اما مگر کسی می تواند از الان به این فکر کند که آیا این تیم خواهد افتاد یا کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که گفته شده برخی تیم ها از جادوگر استفاده می کنند تا در لیگ برتر باقی بمانند؟ گفت: من نه اطلاعی از این موضوع دارم و نه شنیده ام. اما به نظر من (باخنده) هر مربی ای که تیمش را قهرمان کند یا به لیگ آزادگان سقوط کند یک جادوگری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.