اهواز- استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح پروژه عمرانی درمانی شوشتر گفت: بیمارستان شروع به کارکرد و تا پایان سال ۹۶ یا اوایل ۹۷ به بهره برداری می رسد.

بیمارستان شوشتر تا پایان۹۶ افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح پروژه های درمانی شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بیمارستان این شهرستان بعداز ۵ سال شروع به کار کرده است اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال ۹۶ یا اوایل ۹۷ به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان بابیان اینکه ما وارث پروژه های نیمه تمام زیادی در کشور واستان هستیم عنوان کرد: این گونه پروژه ها بصورت کارشناسی یا غیر کارشناسی کلنگ زده شده است و حقی برای مردم ایجاد شده است.

شریعتی ادامه داد: اما این برای این پروژه آن قدر منابعی در کشور نبوده که این ها انجام بشود، چه هدفی پشت این مسائل بوده مثلا تبلیغاتی، انتخاباتی یا واقعا دوست داشتند برای خدمت به مردم کنند یا فارق از منابع رانگاه کنند؟ من آن ها را نمی توانم به گردن بگیرم اما متاسفانه وارث پروژه نیمه تمام خیلی زیادی هستیم.

وی تصریح کرد: هرساله ما تعدادی از آن پروژه ها به اتمام می رسانیم  اما در عین حال خیلی زیاد مانده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: اما تمام تلاش دولت این بوده که با استفاده بهینه از منابع پروژه جدیدی شروع نکند و پروژه های نیمه تمام قبلی را به اتمام برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.