زاهدان- مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ کمیته ایمنی حمل و نقل جاده ای در سال ۹۴ و ۹۵ تشکیل شده بطوریکه کاهش ۲۹ درصدی تلفات رانندگی و ۳۱ درصد تخلفات رانندگی در نوروز ۹۴ نسبت به سال ۹۳ در محورهای مواصلاتی استان داشته ایم و در ۹ ماه اول سال ۹۵ هم در حوزه شمال استان کاهش ۱۱ درصدی تلفات رانندگی بدست آمده است.

تلفات رانندگی در ماهه اول امسال ۱۱ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود مالکی در نشست خبری که صبح شنبه در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: در هفته دولت و دهه فجر امسال در حوزه راه، احداث ۲۶۷ کیلومتر راه روستایی، ۲۷۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی - فرعی و روستایی در قالب ۱۰۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که تعداد ۱۲۴ روستا و ۸۷۵۸ خانوار از راه آسفالت روستایی برخوردار شده اند.

وی افزود:در سال ۱۳۹۵ مطالعات ۵ طرح راه فرعی به اصلی در مهرستان به سرباز- مهرستان به ایرانشهر- مهرستان به سوران - خاش به سراوان به صورت دوباند و خاش به میرجاوه از طریق سنگان باتمام رسیده و مراحل تصویب طرح در وزارت متبوع انجام شده و به سازمان برنامه بودجه جهت اخذ کمیسیون ماده ۲۱۵ ارسال گردیده است .

وی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی احداث باند دوم ۵۵ کیلومتر بزرگراه زاهدان- زابل، زاهدان - بم، زاهدان- بیرجند پیشرفت فیزیکی به ۶۷ درصد رسیده که در صورت تامین اعتبار در نیمه اول سال ۹۶ تا سه راهی دشتک به پایان خواهد رسید .

مالکی در  ادامه افزود:از سال ۹۳ تا ۹۵ مقدار ۵۲ تن قیر معادل ۴۵ میلیارد تومان به پروژه تحویل گردیده که کمک مالی به پیمانکاران و تسریع در پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.