گرگان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با برگزاری جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان تلاش داریم این استان را به پایگاه تولید پویانمایی در حوزه فرهنگ رضوی تبدیل کنیم.

گلستان میزبان جشنواره پویانمایی رضوی می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت صبح شنبه در دیدار با دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد، اظهار کرد: تلاش داریم که گلستان به پایگاه تولید پویانمایی در حوزه فرهنگ رضوی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی با حوزویان و دانشگاهیان همکاری خوبی دارد، افزود: ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه گلستان در برگزاری این جشنواره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دبیر جشنواره پویانمایی رضوی هم در این جلسه از برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای اهداف این جشنواره خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۶ این کارگاه های آموزشی به صورت منظم و با حضور استادان برتر پویانمایی کشوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است نهمین جشنواره پویانمایی رضوی از برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که همزمان با دهه کرامت در سال آینده در استان گلستان و به میزبانی مردم گرگان برگزار خوهد شد.

حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر جشنواره پویانمایی رضوی در نخستین روزهای آغاز به کار مدیرعامل جدید بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، در محل کار وی در مشهد حضور یافت و ضمن تبریک به اکبر شیخ، دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را درجریان آخرین فعالیت های دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی در گرکان قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.