قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: همزمان با روزهای پایانی سال بیش از ۲۷ هزار و ۷۸۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در منطقه غیاث آباد و محمودآباد این شهرستان کشف و ضبط شد.

۲۷ هزار و ۷۸۸ عدد انواع محترقه غیرمجاز در قزوین کشف و ضبط شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر شنبه از کشف ۲۷ هزار و ۷۸۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز طی ۲۴ ساعت گذشته در قزوین خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیرمجاز شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار عوامل انتظامی استان قرار گرفت.

وی به بررسی های میدانی در کشف این مواد محترقه غیرمجاز اشاره کرد و گفت: مأموران کلانتری ۲۱ محمودآباد موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه این تعداد مواد محترقه غیرمجاز را کشف و فروشنده را در نظام آباد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: همچنین ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد در عملیاتی دیگر موفق شدند ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را از دو واحد صنفی در غیاث آباد کشف و در این زمینه نیز دو نفر را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی دهند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است خاطر نشان کرد : در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.