۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 510024

یزد-قائم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و ۱۰۰ مورد شکایت از طریق سامانه شکایات بهداشتی ثبت و رسیدگی شده است.

2100 شکایت بهداشتی در یزد ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین،  مسعود شریفی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط و فوریت‌های پزشکی استان یزد اظهار داشت: جمع‌آوری قلیان از سطح کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های سطح استان یزد توسط بهداشت محیط با جدیت تمام انجام شد.

مسعود شریفی گفت: در ایام عید بحث قلیان‌ها به شکل جدی‌تری توسط ناظران و کارشناسان بهداشت محیط مورد توجه قرارمی گیرد زیرا از یک طرف نمی خواهیم ازمهمانان خود با قلیان به عنوان یک وسیله مضر میزبانی کنیم و از طرف دیگر عرضه‌کنندگان قلیان و افراد سودجو نباید احساس کنند که نظارت‌ها در ایام نوروز کمرنگ شده است.

وی افزود: در سفرهای نوروزی بهداشت محیط در زمینه سلامت مردم نقش مهمی دارد و به همین منظور کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد ستاد سفرهای نوروزی در استان یزد را تشکیل داده است.

مسعود شریفی گفت: امسال فعالیت‌های این کمیته از اول اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۶ ادامه دارد.

وی افزود: کلیه ی شهروندان و مسافران در تمامی ایام سال می توانند تخلفات و شکایات بهداشتی خود را از طریق سامانه ی ۱۹۰ با مسئولان بهداشت محیط استان مطرح کنند.

مسعود شریفی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و ۱۰۰ مورد شکایت از طریق این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.

وی افزود: مانور سلامت نوروزی، امروز همزمان در سراسر کشور با حضور دو هزار و ۵۰۰ تیم بهداشتی برگزار شد.

:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.