۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 510032

مدیر کل انتقال خون استان تهران، گفت: در چهارشنبه‌سوری می‌توان به جای انجام کارهای خطرناک و استرس زا، عمل نیکی همچون اهدای خون به بیماران را انجام داد.

اهدای خون در چهارشنبه سوری را فراموش نکنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران، با بیان اینکه مردم در زمان مسافرت و تعطیلات عید نوروز کمتر جهت اهدای خون برای کمک به بیماران در مراکز انتقال خون حضور می یابند، اظهار داشت: با راه‌اندازی کمپین زمستانی از یلدا تا نوروز در سه فاز به صورت کشوری می‌توانیم خون‌های سالمی را در سال 96 ذخیره سازی کنیم.
 
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه فاز اول مربوط به شب یلدا و با شعار یلدای زندگی بوده است، گفت: در دهه فجر امسال نیز فاز دوم آن با شعار فجر خون‌بخش به اجرا درآمده است.
 
طباطبایی با تاکید بر اینکه فاز سوم کمپین زمستانی با شعار «سرخی من از تو» از یلدا تا نوروز 96 برگزار می شود، تصریح کرد: شعار سرخی من از تو به مناسبت روز چهارشنبه سوری در سنت ما بوده است.
 
وی یادآور شد: شهروندان تهرانی برای کمک به نیازمندان و بیماران در این دو هفته باقی مانده سال برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی به مراکز انتقال خون استان تهران مراجعه کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.