بجنورد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ایده ها و طرح های نو و خلاق هنرمندان از سوی این اداره کل حمایت می شود.

ایده ها و طرح های نو حمایت می شوند

به گزارش قدس آنلاین، حسین فرخنده در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گرمه گفت: یکی از وظایف حوزه فرهنگ و هنر زمینه سازی و شکل گیری فعالیت های فرهنگی هنری در جامعه است.

وی افزود: کار فرهنگ و فرهنگ سازی و خلق آثار هنری کار نخبگان حوزه فرهنگی و هنری است و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها با تمام توان وظیفه حامیگرایانه خود را برای ایجاد نشاط و طراوت بیشتر در عرصه فرهنگ و هنر دنبال می کنند.

وی اذعان داشت: حمایت و آمادگی خود را از طرح ها و ایده های نو و خلاق جهت راه اندازی موسسات تک منظوره اعلام می کنیم.

هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ٣٤١ کانون فعال در استان فعالیت می کنند که ١٨ کانون آن درشهرستان گرمه است.

در ادامه این نشست هنرمندان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، تجهیز سالن آمفی تئاتر تالار اندیشه به صندلی ثابت تجهیز اتاق های انجمن های فرهنگی هنری، نشست استانی عصر شعر در شهرستان، حمایت از اجراهای عمومی نمایش از جمله نکاتی بود که در جلسه با هنرمندان به تصویب رسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.