ایلام- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران گفت: یک میلیون و ۴۶۶ هزار رأس دام علیه بیماری های تب مالت، لمپی اسکین، طاعون نشخوار کنندگان کوچک، تب برفکی و آبله، مایه کوبی شدند.

بیش از ۱ میلیون رأس دام در دهلران مایه کوبی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ایوب دارابی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار رأس گوسفند، بز، بزغاله، بره و ۱۳ هزار رأس گاو و گوساله در این شهرستان داریم، اظهار داشت: در مایه کوبی تمامی دام های شهرستان دهلران از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی استفاده شده است.

وی به ضبط و معدوم سازی یک هزار و ۲۷۵ کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی دامی در دهلران اشاره کرد و افزود: این مقدار فرآورده غیر بهداشتی شامل، ۲۲ کیلوگرم مواد لبنی، ۱۵ کیلوگرم تخم مرغ، یک هزار و ۱۵۲ کیلوگرم گوشت مرغ، ۱۷ کیلوگرم ماهی و ۶۹ کیلوگرم گوشت قرمز بوده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران یادآور شد: یک میلیون و ۴۶۶ هزار راس دام علیه بیماری های تب مالت، لمپی اسکین، طاعون نشخوار کنندگان کوچک، تب برفکی و آبله، مایه کوبی شدند.

ایوب دارابی با بیان اینکه در سال جاری و در کشتارگاه این شهرستان یک هزار و ۱۵۳ رأس گوسفند و بز و ۵۲۱ رأس گاو و گوساله کشتار شده است، بیان داشت: در این مدت، ۱۱۸ هزار و ۸۹۸ کیلوگرم گوشت قرمز در این شهرستان مرزی تولید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.