اهواز _ رئیس جمهور و  استاندار خوزستان در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر شهیدان هشال، شیال و رفیع بوغنیمه را تسلیت گفتند.

رئیس جمهور و استاندار خوزستان درگذشت پدر شهیدان بوغنیمه را تسلیت گفتند

به گزارش قدس آنلاین رئیس جمهور و استاندار خوزستان طی پیام های جداگانه ای درگذشت پدرشهیدان، هشال، شیال و رفیع بوغنیمه خوزستانی را تسلیت گفتند و برای وی علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش را  از خداوند مسالت کردند.

رئیس جمهور در پیام خود درگذشت حاج بستان بوغنیمه را موجب تألم و تأثر دانست و اظهار کرد: این این پدر صبور و فداکار در سایه ایمان و اعتقاد راسخ به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، در روزهای آغازین جنگ تحمیلی، سه فرزند رشید خود را همزمان تقدیم میهن اسلامی کرد که یاد و نامشان برای همیشه در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.

روحانی در ادامه پیام خود بیان کرد: اینجانب این مصیبت را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارد.

همچنین، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان طی پیامی درگذشت پدر این شهیدان والامقام را تسلیت گفت.

شریعتی در این پیام با بیان اینکه والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه می نمایند نمونه واقعی صبر، ایثار و از خودگذشتگی هستند، بیان کرد:اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و همجواری روح مطهرش با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می کنم.

گفتنی است شهیدان هشال، شیال و رفیع بوغنیمه در نیمه آبان ۵۹ در آغازین روزهای جنگ تحمیلی و در جریان کمک به نیروهای خودی و همکاری نکردن با متجاوزان بعثی، دسته جمعی و با دستان بسته به شهادت رسیدند و به صورت گروهی دفن شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.