یزد - رئیس چهارمین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی یزد گفت: تاکنون سه بیمارستان صحرایی در مناطق استان برپا شده و امروز چهارمین بیمارستان افتتاح گردید و کلاسهای آموزش و پیشگیری برای مراجعه کنندگان در این بیمارستان برگزار می شود.

چهار بیمارستان صحرایی تاکنون در استان یزد برپا شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا وفایی نسب با بیان این خبر اظهار کرد: تاکنون سه بیمارستان صحرایی در مناطق همت آباد با ویزیت ٩ هزار، محمد آباد با ویزیت ١١ هزار  و حسن آباد مشیر با ویزیت ١٦ هزار نفر برپا شده و سیستم ارجاع در این بیمارستان ها اجرا می شود.

وی افزود: امسال در بیمارستان صحرایی، مراجعان پس از ورود در چادرهای تعبیه شده ی پزشکان عمومی ویزیت شده و در صورت لزوم به پزشک متخصص و فوق تخصص ارجاع می شوند.

وفایی نسب تصریح کرد: یکی از معجزات دفاع مقدس، دسترسی رزمندگان و مجروحان به خدمات تخصصی و فوق تخصصی بوده و رکورد خدمت رسانی به مجروحین را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

 وی خاطر نشان ساخت: چهارمین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی با برپایی ٥٥ چادر انفرادی و سه سالن شامل اتاق عمل، اورژانس و بستری زنان و مردان افتتاح شدو در این بیمارستان سه کانکس دندانپزشکی خدمات رایگان دندانپزشکی را به مراجعین ارائه و بیماران در صورت نیاز برای ادامه ی درمان به دانشکده ی دندانپزشکی و موسسه ی تامین درمان بسیجیان ارجاع و تا تاریخ ٣١ فروردین ماه سال آینده از تخفیف ٥٠ درصدی بهره مند می شوند.

رئیس چهارمین  بیمارستان صحرایی شهدای جامعه ی پزشکی یزد  گفت: بیماران بستری جهت ادامه ی درمان به بیمارستانهای شهید صدوقی، شهید رهنمون، شهدای محراب، افشار، شهدای کارگر و گودرز ارجاع و از خدمات رایگان این بیمارستانها استفاده می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.