گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان به جوانان و نوجوانان خطرساز چهارشنبه سوری هشدار داد که ممکن است تعطیلات نوروز را در بازداشت بمانند.

دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال برخورد می کند

به گزارش قدس آنلاین، هادی هاشمیان صبح یکشنبه با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال برخورد می کند، اظهار کرد: امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر هم سال نو را به کار خود و خانواده هایشان تلخ نکنند و هم آتش نشانان فداکار را به دردسر نیندازند.

وی با ابراز همدردی با بازماندگان شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو، ادامه داد: امیدواریم جوانان و نوجوانان در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری امسال بیشتر احتیاط کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان ضمن اتمام حجت با خطرسازان چهارشنبه آخر سال گفت: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقت در بازداشت بمانند و پس از تعطیلات به اتهامات آن ها رسیدگی شود.

هاشمیان از مردم خواست که فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند و از والدین خواست تا با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند.

وی همچنین گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با فرهنگ سازی های صورت گرفته، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده اند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری جوانان و نوجوانان، نوروز ۹۶ به کام هیچ خانواده ای تلخ نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.