۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 510353

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو از وقوع کودتا در این تیم خبر داد.

کودتا در تیم لیگ برتری فوتسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی رحمانی با اعلام خبر واگذاری قطعی امتیاز تیم فوتسال قم به باشگاه یاسین پیشرو، گفت: این واگذاری روز گذشته و در جلسه ای که چهار، پنج ساعت طول کشید، صورت گرفت. اداره کل ورزش و جوانان استان قم یکسری تضمین هایی نیاز داشت از جمله اینکه تیم از استان خارج نشود. این مطالبه مردم است و ما هم به آن واقف هستیم.

وی افزود: در این مدت و از زمانی که قرار شد تضمین هایمان را بدهیم، اتفاقاتی افتاد مثل کودتای داخلی در تیم، اعلام آرای انضباطی پیاپی علیه باشگاه و محکومیت های بی پایه و اساس ولی در نهایت امتیاز تیم را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در خصوص شروط اداره کل ورزش قم برای واگذاری تیم از جمله خارج نشدن تیم از استان و استفاده از نیروهای بومی هم گفت: یکسری بدیهیات نیاز به شرط ندارد. این موارد هم از آن بدیهیاتی است که به آن واقف هستیم.

رحمانی درباره اینکه آیا امکان دارد تیم یاسین پیشرو هم به سرنوشت تیم فوتبال صبای قم دچار شود و به تدریج از نیروهای بومی استفاده نکند؟ گفت: فوتبال و فوتسال قم با هم قابل مقایسه نیست. فوتسال قم پتانسیل فراوانی دارد و بازیکنان بزرگی در سطوح مختلف فوتسال ایران قمی هستند در حالی که در فوتبال قم این پتانسیل وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در پایان در خصوص احتمال تمدید قرارداد رضا حیدریان سرمربی تیم برای فصل آینده، گفت: ما دوست نداریم از حیدریان جدا شویم. آنقدر رابطه خوبی با حیدریان داریم که دوست داریم کار را با او ادامه بدهیم. تا این لحظه که صحبتی از جدایی حیدریان نشده است. او اسطوره اخلاق و بسیار با شهامت است. کمتر مربی ای وجود دارد که اینطور جلوی بازیکن سالاری را بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.