بجنورد- همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ،کمپین هر تلفن یک نهال با مشارکت مخابرات منطقه خراسان شمالی، اداره کل منابع طبیعی، محیط زیست خراسان شمالی و شهرداری شهر بجنورد اجرایی شد.

۴ هزار نهال در بجنورد کاشته شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، صبح دوشنبه طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستان بجنورد در محل پارک جاوید این شهر به ازاء هر مشترک جدید تلفن ثابت ،همراه یک اصله نهال کاشته شد.
بنا به این گزارش در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، شهروندان، مشترکین و اصحاب رسانه برگزار شد، با توجه  به شعار هفته منابع طبیعی با عنوان همیار طبیعت باشیم وحید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اهداء کارت همیار طبیعت به هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی به عنوان مجری طرح ابتکاری هر تلفن یک نهال از اقدام مجموعه مخابرات استان در راستای توسعه منابع طبیعی پایدار تقدیر کرد.
گفتنی است: طرح هر تلفن یک نهال به عنوان طرح ابتکاری از سوی مخابرات منطقه خراسان شمالی مطرح و از سوی مخابرات ایران مورد استقبال قرار گرفت تا در سالهای آتی در سایر استانها اجرایی شود.
لازم به ذکر است در مراسم نهالکاری و اجرای طرح فوق بالغ بر ۴ هزار اصله نهال به ازاء مشترکین جدید مخابرات در مرکز استان خراسان شمالی کاشته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.