بردسکن- فرماندار بردسکن حضور یافتن در مناطق جنگی را احیاء ارزش ها و آرمان های شهدا دانست.

حضور یافتن در مناطق جنگی در واقع احیاء ارزش ها و آرمان شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، مهندس برات علی نیا  صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اردوی راهیان نور  عمومی این شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر انابد گفت: حرکت راهیان نور یک برنامه فرهنگی و ارزشمندی است.

وی افزود: در واقع حضور یافتن در چنین مناطقی احیاء ارزش  ها و آرمان های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت و میراث همیشه جاوید ایران اسلامی هستند گفت: مردم شهرستان به ویژه مردم بخش انابد با حضور چشمگیر خود در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام این شهر نشان دادند که در خط و مسیر شهدا و منویات مقام معظم رهبری  حرکت می کنند و در همه صحنه ها اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی  ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر انابد و فرمانده سپاه در انتقال پیکر پاک شهدا و مراسم استقبال، تشییع، وداع و تدفین شهدای گمنام گفت:  حقیقتا در سایه وفاق و همدلی دستگاههای اجرایی این مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شد. 

وی از دستگاههای  اجرایی خواست در اعزام جامعه هدف خود به اردوی راهیان نور همکاری لازم را با سپاه داشته باشند.

فرماندار بردسکن بر اجرایی شدن مصوبات جلسات تاکید کرد و گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس قطعه درخشانی از انقلاب اسلامی است که هیچگاه از ذهن ها پاک نمی شود و وظیفه ما است که نسل جوان و نوجوان که این دوران را درک نکرده اند را با  ایثارگری ها و فداکاری های شهدا بیشتر آشنا کنیم.

در این جلسه سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه بردسکن گفت: طبق سهمیه ابلاغی از استان می بایست ۱۳۲ نفر از خانواده ها به مناطق جنگی جنوب اعزام شوند که امید است دستگاههای اجرایی در اعزام جامعه هدف خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: این تعداد در قالب ۳ دستگاه اتوبوس ۲۸ اسفندماه از شهرستان اعزام و به مدت ۶ روز از مناطق جنگی جنوب و یادمان های شهدا بازدید خواهند کرد. 

وی همچنین گفت: سپاه این آمادگی را دارد کسانی که به وسیله خودروی شخصی قصد عزیمت به این مناطق را دارند با معرفی نامه از سپاه از خدمات اسکان و غذایی  آن مناطق نیز برخوردار شوند. وی اظهارداشت: کسانی که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند تحت پوشش بیمه غرامت نیز قرار می گیرند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.