بردسکن- مسئول ستاد اردوهای راهیان نور بردسکن از اعزام بیش از ۱۳۰ نفر از خانواده ها به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

بیش از ۱۳۰ نفر  به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

سرهنگ علی اکبر حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:   ۲۸ اسفند بیش از ۱۳۰  نفر از شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و لحظۀ سال تحویل با حضور در زیارتگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس کسب فیض می‌کنند.

وی حول محور اردوی راهیان نور اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هر سالۀ قسمت اردویی ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن برگزاری اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور است که خوشبختانه هر ساله بسیجیان و اقشار مختلف مردم استقبال بسیار خوبی می‌کنند.

مسئول ستاد اردوهای راهیان نور شهرستان بردسکن بیان کرد: امسال هم حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت خانوادگی ثبت‌نام می‌کنند و تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر متقاضی اردوی راهیان نور شدند که پیش‌بینی می‌شود سه دستگاه اتوبوس از بردسکن به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا تاریخ ۲۵ اسفند با مراجعه به پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج می‌توانند ثبت‌نام داشته باشند گفت: تاریخ حرکت اتوبوس‌ها از بردسکن  ۲۸ اسفندماه از محل سپاه قدیم است که به مدت شش روز این اردو ادامه دارد.

حسین‌زاده ضمن گرامی داشت یاد شهدا و فداکاریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس که لحظات سال تحویل را برای حفظ امنیت و کیان انقلاب اسلامی در برابر دشمن سینه سپر کردند ابراز کرد: امروز همۀ ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا هستیم و فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم لذا موظف و مکلفیم که با تلاش جهادی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم و از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

وی گفت: آنچه که ما را در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مستکبران بیمه می‌کند پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، نائب بر حق امام زمان(عج) است چرا که به فرمودۀ امام خمینی (ره) «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و این همان سد نفوذناپذیر دشمن است.

مسئول ستاد اردوهای راهیان نور بردسکن در ادامه در رابطه با هزینۀ اردو گفت: هزینۀ ثبت‌نامی برای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان و برای کسانی که قصد داشته باشند با وسیلۀ شخصی به این مناطق سفر کنند ۱۵ هزار تومان است و می‌توانند از خدمات اردویی ما در این مناطق برخوردار شوند.

وی افزود: بحث بیمه، بستۀ فرهنگی و همراهی راوی و سایر از قبل برنامه‌ریزی شده است و کسانی که با وسیلۀ شخصی به مناطق عملیاتی جنوب مسافرت می‌کنند از تاریخ ۱۴ اسفند تا ۱۱ فروردین ۹۶ می‌توانند از این مکانهای مقدس بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.