بجنورد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تامین امنیت و ایجاد صلح و آرامش در جامعه از مهمترین وظایف یک فرماندار است.

تامین امنیت در جامعه مهمترین وظیفه فرماندار است

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی ایرانی در مراسم معارفه فرماندار شهرستان اسفراین اظهار داشت: برنامه ریزی جهت جذب اعتبارات، تببین سیاست های دولت، دفاع از آرمان های امام، مشارکت در برگزاری انتخابات و همچنین تلاش برای افزایش هم افزایی بین مسولین و مردم از دیگر وظایف یک فرماندار است.

وی در ادامه منشور حقوق شهروندی را برگرفته از آموزه های دینی دانست و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.

وی تاکید کرد: امروزه توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر از گذشته باشد و همچنین از گسترش منکراتی همچون دروغ گویی، اختلاس،بی عفافی و بی حجابی در جامعه جلوگیری شود.

وی اظهار امیدواری کرد: دفاع از تولیدات داخلی باید به یک گفتمان تبدیل شود تا بتوانیم گام های موثری جهت توسعه تولیدات داخلی و تولید اشتغال پایدار برداریم.

ایرانی همچنین به نظارت و بازرسی بازار در روزهای پایانی سال اشاره داشت و افزود: ستاد تنظیم بازار استان تمامی مایحتاج مردم در ایام عید ۹۶ را فراهم کرده است و با کم فروشان و گرانفروشان نیز برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات علی اصغر یحیی آبادی سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین قدردانی و جواد نوروزی به عنوان فرماندار شهرستان اسفراین معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.