۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 510910

مأموران پلیس مشهد در دو عملیات جداگانه ضمن دستگیری دو سارق نقابدار، دزد حرفه‌ای صندوق صدقات را نیز به دام انداختند.

سارقان نقابدار در تله پلیس مشهد گرفتار شدند

قدس آنلاین - فرمانده انتظامی مشهد در تشریح چگونگی دستگیری این سارقان به خبرنگار ما گفت: روز دوشنبه جوان ۳۰ ساله‌ای طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک سرقت خشن در خیابان عارف ۱۷ مشهد خبر داد.

وی افزود: در پی این تماس اکیپی از مأموران دایره آگاهی کلانتری آبکوه به محل اعزام شده و در بازجویی از این مرد جوان دریافتند که دو سارق موتورسوار در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، با تهدید قمه و چاقو به او حمله‌ور شده و یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک جعبه آچار و مدارک شناسایی‌اش را زورگیری کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ محمد بوستانی اضافه کرد: مأموران انتظامی با توجه به اظهارات مالباخته، مشخصات ظاهری سارقان نقابدار را از طریق شبکه بی‌سیم مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به تمامی گشت‌های انتظامی مشهد اعلام کردند و به این ترتیب تلاش گسترده‌ای برای دستگیری زورگیرهای فراری آغاز شد.

وی گفت: در همین راستا با صدور دستورات ویژه طرح مهار در سطح شهر به اجرا گذاشته شد و چند ساعت بعد یکی از تیم‌های گشت کلانتری احمدآباد مشهد سارق نقابدار را در حال پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود شناسایی کرده و در عملیاتی هماهنگ با مأموران کلانتری آبکوه آنها را دستگیر کردند.

**جوان آپاچی سوار، سارق حرفه‌ای صندوق صدقات بود

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه این سارقان برای انجام بازجویی‌ها و تحقیقات بیشتر به کلانتری آبکوه انتقال یافتند، از دستگیری یک سارق حرفه‌ای صندوق صدقات در این شهر خبر داد.

وی گفت: یکی از تیم‌های گشت کلانتری ۱۳ شهید هاشمی نژاد روز دوشنبه در حین گشت زنی در محدوده خیابان عبادی به راکب جوان یک موتورسیکلت آپاچی مظنون شده و به او دستور توقف دادند.

سرهنگ بوستانی افزود: موتورسوار جوان اما با مشاهده مأموران پلیس بدون توجه به دستور ایست آنها اقدام به فرار کرد که مأموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز بناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی و او را وادار به توقف کردند.

وی گفت: در بازرسی بدنی از این جوان موتورسوار مقادیر زیادی سکه و اسکناس مچاله شده به همراه یک تکه سیم مفتول مسی مخصوص سرقت از صندوق‌های صدقه کشف شد.

جوان موتورسوار نیز پس از دستگیری برای انجام تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال یافت.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.